När det ringer för fullt

Pannkaka dags!

Ej sötisar, jag är trött och har ingen aning vad jag ska göra av tråkighet. Missade visst en film som började för ca 1 timme sen, eller snarare sagt 2 filmer... är det värt att börja kolla än?
Vart har alla människor tagit vägen? Ge mig en sen kväll med snack och skratt i sommar solen.
Ska ta och cykla med syster till kära sjön Roxen någon dag också!
En och en annan människa har ringt för att fråga när man kan tänkas träffa lilla mig.
Får försöka klämma in allt på 5 dagar :)


Ps: ursäkta alla människor som försökt få ta på mig, jag orkar inte ta med mobilen ut och precis nu när jag skiter i min mobil så ska alla ringa mig. Jag ringer upp jag lovar ; D Så jag dissar inte eller nått, bara det att jag inte orkar ha en mobil i fickan :) ds


Ne nu ska jag nog ändå sätta mig framför våran underbart fina tv

Pusspåre

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0