Öppen garderobs dörr.

God morgon kära blogg!
Vaknade upp med super väder utanför. Molnfritt, hoppas det håller sig.
Idag har jag planer om att dra ut och fota med en kompis, men eftersom att jag är så tidig med att vakna så får jag vänta ett tag till. :)
Mitt rum är ett bombnedslag, har aldrig varit värre känns det som. Och liksom mitt rum är alltid fint och prydligt...
Kanske därför mamma och pappa inte säger till mig satt städa, för att dom vet att snart kommer jag verkligen göra det.
Jag har världens sämst vana: att lämna garderobs dörren öppen. Det ser inte fint ut och ja menar är det kul att ha någon på besök och dom ser en öppen garderob?

Det var allt för mig för tillfället, vi hörs säkert snart.
Hejs! ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0