You can't forget me, eller hur?!

Dagens alla äventyr:

Vilken dag, måste jag bara börja säga! Mycket har hänt och en del saker är mindre bra än andra.
Först kan jag berätta om min morgon:
Vaknade vid 08:00, kollade ut och såg världens spö regn, satte  mig vid datorn och började kolla runt på photoshop.
Bestämde mig sedan för att göra en ny design, alla gör nya designer så man bli lite smått avundsjuk på alla fina designer ^ ^
Så det började jag i alla fall med i morse, syster vaknade och vi bestämde oss för att ta mammas och pappas rack och dra till tennis banan för första gången i våra liv (eller andra för mig, typ) Det gick super bra för att vara så pass nybörjare.
Vi anpassar oss snabbt, och så trött man blir! Och när man är trött kan man alltid passa på att sjunga i en tom sal.
Men det är det sista på jorden jag någonsin kommer göra igen i mitt liv för rätt som jag var i en av dom högsta tonerna och ett hopp gjordes på något pinsamt sätt så står 2 killar framför en, bara sådär från tomma intet!
Dom var på vippen till att dö av grav, men dom höll sig. Och jag må säga att jag höll på att pissa på mig av garv.
Det var nog det mest komiska idag. Skrattandes cyklade vi hem igen.
Kom hem sen och fortsatte på mitt stora projekt, men fick sen en till chock... mamma människan kom från ingenstans!
Bara sådär, jag menar hur länge sen var inte det att man svettades om händerna när en han plötsligt visar sig?
Mycket konstig...
Senare stack jag till stan för att möta upp S, men vi gick sedan hem till mig. Här satt vi och snacka om lite allt och lite till.
Sen skulle hon hem och här sitter vi framför varsin dator och hjälper varandra med bloggarna, det går super!
Så tack, tack för hjälpen.

Sen vad har jag mer att göra?
Fixa musik!
Har fått i uppdrag av familjen att göra värsta mixen av låtar på en CD, så ja undra när jag får tid till det!
Snart kanske, får se X'P

Så som ni kanske ser är min blogg totalt ändrad, eller totalt och totalt men en hel del. Har tagit mig en hel dag att bli nöjd, och jag är inte helt nöjd än.
Men den tiden kommer väll någon gång, då jag älskar min blogg väldigt mycket.

Nu ska jag tillbaka till Photoshop!



M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0