This is not about you anymore.





                              


One more "story" from me today:

 HA HA det här är så komiskt så det är inte sant, jag har hört historier. Folk som berättat om hur det ligger till. Dom hade rätt det var bara det att jag tänkte " Det kan ju inte vara sant?!" dumt av mig för där fastnade jag. Det var som en cirkel som snurrade runt, runt, runt, runt, och allt jag gjorde blev bara en massa fel efter fel. Det som är ännu roligare är att jag hade börjat glömma, slappnat av och slutade bry mig. Jag började ta allt som hände positivt, tärningarna var mina.
Men så kommer det tillbaka. Fan kom inte tillbaka! Jag är trött på att alltid stå mitt i smeten och inte ha någon aning om vad som händer eller kommer hända. Förr visste jag hur det låg till, jag visste allt.
Men nu I have No idea så kom inte till mig när jag hade glömt allt för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0