Oj så mycket det är på en dag.

Om det är så du vill ha det, så ska du få det så.


OMG mina Nike skor som nu dessutom pappa har fixat så att dom ser helt nya ut håller på att gå sönder totalt plötsligt!
Snacka om att mitt hjärta krossas... visst mamma har lovat nya skor till när skolan börjar men jag menar nu när mina vita nike ser så nya och underbara ut så vill man bara inte ha ett håll i dom! Det är inget håll än, men väldigt snart.
BU på det!


Det vart att åka buss till gamla lkpg med Amy idag, vi lyckades komma på rätt buss som tur va!
Vi åker annars inte alls mycket buss, I alla fall så var vi där och fotade och skrattade för fullt utav en massa konstiga saker : D
Åkte sen hem runt 16:00. Hemma hade mamma köpt en till bikini från H&M (liknande min andra med grön) men det visade sig att hon hade tagit fel och det storlek 38, och jag som har 34! Så det blev fort till stan för att försöka lämna tillbaka den, men ikke sa nikke hur ledsen man än såg ut så kunde man inte få lämna tillbaka den. Fy fan.
När jag sedan ändå var på stan så gick jag och mötte Nadia, Noor deras syster och SzeSze för att säga hej då.
Ni ska fåååå, era små skitungar! X'D

Och ja nu sitter jag här, och undrar kommer detta vara mitt sista inlägg denna månad, kanske, kanske inte. Håll utkik!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0