;-D

God kväll allesammans!

Sängen är back in my room och nu ska jag äntligen få sova i mitt älskade rum!
Kollade nyss på hair spray som dessutom har en snygging som skådespelare: Zac efron. Hm..
Filmen var super och hade en mening med hela saken: alla är lika mycket värda.
Jag ger filmen 5+ absolut super nice film, och då ska vi inte tala om alla låtarna som får en nästan att ställa sig upp och dansa så här sent på natten.

Har föresten klippt mig nu också, topparna.... mamma tyckte dom var så fula så hon tog tag i saxen och klippte av mig en stor del av mitt hår. Men som tur är så tycker inte ens min egna syster att det syns. phuu.

Nu roppar sängen!

God natt sönosar!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0