- Jag en morgon människa? aldrig.

God Morgon!

Vaknade runt 08:00 och väckte min syster, inte så bra ide må jag säga...
Hon blev helt galen när hon såg att klockan bara var 8, men vi hade igår bestämt oss för att vakna tidigt och cykla iväg på en lite "tur". Hon var antagligen inte bered på att få vakna så här tidigt ^ ^
Hon vaknar nog upp snart. Snacka om att min syster verkligen inte är morgon människa.
Vilket jag märkt att jag har blivit mer och mer.... natt människa kan jag dock neka till att jag är, men om man måste vara vaken så somnar jag inte, som vissa andra gör :p
Det finns tider då jag älskar att sova medan det finns tider då jag verkligen hatar att sova.

Ne nu ska jag kila iväg!

M.

Kommentarer
Postat av: SANNA.K

Tack iallafall och hoppas du får en fin midsommar! :)

2008-06-18 @ 09:21:53
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0