Barnslig som jag är..

Mycket dålig uppdatering från min sida.

Var faktiskt på Kolmården (vi skulle vissa A och K ) själv har man vart där minst 10 gånger. Men i år var det nyare, dom har gjort om en massa och delfin stället är som en rosa fluffig stad.  Dom tyckte om delfin showen och jag tyckte om att få en massa kort på djur. Dock är min dator fortfarande i mitt rum så bilderna kommer om någon dag eller kanske, kanske imorron ; D Men många bilder vart det i alla fall. 
Ramlösa älskare som jag är så var jag bara tvungen att ta kort på den otroligt fina flaskan ute i naturen :P
Skoj hade vi i alla fall, safarin var väldigt tam.. Lejonen var lata.

Jag har kontisgt nog börjat sätta mig och rita en massa, så nu ska jag dra mig mott mitt block.
Jag är inte duktig men jag tycker det är kul  : )

Hej!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0