bla bla bla bla blaaaa

Regn, sol, regn, sol, regn, sol. Bestämd dig någon gång!
Antingen regn eller sol.

Var ute en sväng på stan tidigare idag, hittade ett skärp på Monki men ska fundera över det. Det är så att jag letar efter ett skärp till midjan, ett Brunt flätat. Mycket svårt att hitta, och jag som är så kräsen.
Kollade som sagt runt lite men stack sen hem tillsammans med syster som hade varit på stan med a friend.
Åt mat, satte mig vid datorn och cyklade sedan igen till stan. Efter turen till stan tog jag med mig kameran ut och klickade lite... har inte fört över bilderna än, men ska göra det snart. Får även slänga upp ett par bilder till er också ; D

Det ska bli till att dra mig mot tv:n nu.

Hej med er! ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0