Dagens alla händelser.

Så var dagen's alla höjd punkter slut.

I spö regn var vi ute och spottade råttor i " klass kampen " vi hoppade långt och knöt upp rep.
Allt var blött och kalt, men trevligt after all.
Efter det var det fort att skynda tillbaka till skolan där vi skulle duka och servera för niorna.
Vilken fart det var på alla, fort som viden gick det. När alla ca 200 tallrikar och glass m.m. var uppe så var det bara för alla att komma in. vi hade då ståt på benen i ett bra tag, och det var inte slut.
Med händerna bakom ryggen (vilket var riiiktigt svårt) stod vi på en rad och log snällt. Jag, A och A hade det dock lite roligare med våra små " kolla på dom ", " nemen guuuuuud " .
Efter att allt tjat om potatis och kyckling kommit till ro fick vi höra på när lärare skulle säga good bye till sina elever.
Ett mycket gott skratt fick vi, fast än vi inte ens visste vilka dom var.
När alla senare var mätt och belåtna kom glassen toppade med choklad. Det var mycket spring med glassen, ett tag trodde dom till och med att den var slut!
Men så var det visst inte.

Efter 4 timmar på skakiga ben och onda ryggar fick vi äntligen sätta oss till ro i en tom matsal.
2 portioner glass fick jag även i mig, man blir mycket trött av att vara servitör.
Efter den korta pausen så skulle vi upp och ta bort all smutsig disk, och EHWW säger jag bara.
Det var inte alls så rent som det kunde varit, folk e väldigt lortiga av sig.

Som avslutning på hela kalaset fick vi en biobiljett, man tackar. : )

Så nu sitter jag här, och kommer säkert sitta här hela kvällen så utmattad som jag är.

Hej med er söt nosar!

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0