En dröm.

När man har fått nog av sömn.

Promenad again, med en glass i slutet. Mycket smarrigt!
Film sen, mycket konstig en. Och nu sitter jag här, och undrar varför, varför, varför?

En dröm, där han hade en svart mössa på sig, en mössa som gömde hans ansikte. Hans leende.
En mössa som fick mig att undra vem han var, det var någon som satt bredvid mig som sa till mig att det var han.
Första gången jag inte känner igen honom, jag är som en polis. Som familjen brukar säga. Jag känner igen människor i min närhet på flera meters håll, jag känner närheten och jag känner igen sättet dom går på. Jag behöver inte se för att veta att det är mamma eller pappa som låser upp låset när dom kommer hem.
Jag kände inte igen honom för första gången, och jag är så in i helvete lättad för!
Men visst var det bara en dröm, med endå...

Nu ska jag gå och hålla min syster vaken hela natten,! Så det så X'D

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0