Here we come!

God morgon!


Vaknade runt 08.00 för att hinna tvätta håret, kolla på en film, köpa nybakat bröd och över huvudtaget hinna göra något.
Kollade på filmen Zozo, en så sorglig film så! Filmen kunde dock vart kortare för efter ett tag blev det lite lång tråkigt..
Men den var bra! Har även hunnit tvätta håret. Mycket bra.
Och nu har vi en massa tid över, för tåget går inte på ett tag. Packat har jag, nu är det bara till att sminka sig och fixa till det lilla extra. Denna gång ska vi hitta tåget direkt, förra gången var det katastrof. Orkar inte dra historien igen men jag kan säga att vi stod och väntade på tåget när det stod framför näsan på oss och var på väg till att åka iväg.
 Undra hur jag och syster skulle kunna klara oss själva utomlands?
Nästa år kanske vi får testa på det X'D
Eller vad säger du K?

Kanske uppdaterar en sista gång, annars så hörs vi om några dagar!

Ps: är det jag som har missuppfattat allt eller så sa dom verkligen att det skulle bli bättre väder denna vecka?
Det öser ju regn ute, 25-30 grader in ***
give me sommar för i h*lvete ds.

Hej med er sötisar!

M.

Kommentarer
Postat av: SANNA.K

hoppas du får det kul! :D



svar: jaha. :D joo jag tror att ja ghar hört att namnet är ryskt. :) det är ett fint namn. ;)

hoppas du får en finelin dag! ;D

2008-06-30 @ 12:03:31
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: SANNA.K

svar: vsg. :) sommar sommmar sommar. nanana nanana nana. eller inte.

2008-06-30 @ 15:43:39
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0