J'adore.

Say that you need me here whit you.

Morgon,
känns som om det var länge sen jag gick och la mig tidig, halv 1 vart det igår. Kändes skönt att få sova ut.
Jag har börjat vänja mig vid att vakna klockan 8:a så ja morse gick jag upp innan mobilen ringde.
Gick en låång promenad. Ni har nog märkt att jag älskar dom där promenaderna. En del brukar gå ut för att tappa kilo eller för att rensa huvudet men jag går ut för att det är skönt.
Idag ska jag nog hitta på något, ska även få gäster, hu hu. Gäster och gäster, pappas kusin. Som jag inte sett på typ 100 år.  Jag kommer ihåg när vi var hos dom, när vi var små. Dom hade massa hundvalpar, labradorer. Han grillade och vi hoppade och klängde på honom, jag kommer ihåg att han var snäll. Men vad kan jag ha vart 5 år?


M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0