Jag vet mer än vad du någonsin kommer få reda på!

HEJ gott folk!

Hemma efter en lång kväll ute, mycket trevlig folk.
Vid 7 tiden så stack jag och K för att möta upp A sen kom J och A och sist men inte minst kom JK.
Sedan var det bara till att beställa mat, kina mat e gott.
Efter maten stack vi hem till A för att dom skulle byta kläder...
Trädgårn strax efter det! Jiha det var nice.
Myyycket trevligt folk må jag säga!

Känns som om jag ätit och druckit 100 liter, så magen vänder sig ut och in bara någon snackar om mat...
Jag är mätt, efter dagens alla måltider.


Ne nu ska jag gå och kolla på film med syster!

Hoppas att ni haft en braaaa kväll!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0