Kvälls snack tills det blir morgon.

Like the day is never ending.

 Fåglrana börjar kvittra och solen går upp.

 

Satt uppe igår till klockan 4 tillsammans med syster denna gång. Vet nog inte riktigt vad vi gjorde. Hela kvällen handlade för det mesta om att inte väcka pappa. Han har öron som en jag vet inte vad, och ja han kan höra om det är jag som är uppe och tassar i mörkret eller vem som helst. Tror nog det är från honom jag fått det där sinnet ifrån…

Spelade kort och garvade åt något löjligt gjorde vi visst också. Usch så kul man kan ha det när alla sover sött.


Jag har märkt att jag hatar hyllor! Jag hatar dom som bara den.

Jag ska kasta ut min hylla så fort jag kommit på vart jag ska lägga alla onödiga små saker och böcker...

Den ska i alla fall bort.

Nu ska jag gå och hitta på något kul!

 

M.


Kommentarer
Postat av: SANNA.K

svar: okej, men tack iaf. :) Hoppas du får en underbar sommar!

2008-06-22 @ 21:27:27
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0