Lördag, en mycket lång dag.

Phuu vilken dag.
Årets längsta dag säger dom, jag håller fullständigt med!!!

Gick och la mig 03 eller så var det till och med 03:30, jag var konstig nog inte trött så jag orkade inte gå och lägga mig.
Tiden gick och det blev tråkigt så jag somnade till sist. Vaknade sen 08:00 då klocka ringde, gick upp en snabbis och gick och la mig sedan igen. Vaknade efter mycket om och men 10:00 och var helt död, snacka om att jag känner mig som en levande zombie.
Vi åkte sen ut till Ikea som dessutom var stängd (hallå, varför??) så det blev att åka hem.

Jag är trött.

Lördagar är verkligen tv: tom och vet inte vart alla är, antagligen på landet eller utomlands. Hu, hu men men snart så åker jag också.  Om någon vecka eller så, men först ska jag och syster köpa biljetter upp till kusiner : D

Ne nu ska jag iväg och äta lunch!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0