Open your eyes!

Cheeas!

En promenad i kvälls solen med daddy, att prata om livet och stuff's är vårat sätt att fördriva tiden.
En promenad som många andra, my daddy is the best daddy in the world.
Komma hem sen, få se en ny tavla som mamma målat. My mom ♥
En tavla med blåa blommor på.


Jag och pappa gick ut och kom till ett litet ställe här i stan, det var som om man kom till utlandet.
Butikerna var små, låga bröd priser och människor överallt.
Det känns konstigt att det finns sådant, men jag menar man måste se något nytt!
Öppna ögonen och se vad världen egentligen är för något, inte bara den där system kameran du köpte igår eller den där platt tv:n som du kollade filmen på eller märkes kläderna som du fick för ett "bra" pris.
Ibland glömmer jag att verkligen öppna ögonen och se.


Kollade nyss på film:
Mona Lisas leende. ( tror jag att den hete )

Mycket bra film!

Nu ropar sängen...

Sov så sött!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0