Peak Perfomance

Hejsan!

Dagen har gått och jag har inte hunnit blogga något. Var först på mat shopping med la familia. Som vanligt blev en massa nyttig mat köpt. Våran familj kanske ska fundera på att bli vegetarianer tycker man?
 Ne men dom skulle nog aldrig bli vegetarianer... (?)
Cyklade sen när vi hade kommit hem iväg till stan för att köpa en efterlängtad Peak Performance "väska" eller den är mer en tränings väska. Men gud så snygg den är!
Den ska i alla fall med till Kusiner Vitaminer, det var egentligen därför vi köpte den. Man måste ju ha kläderna någonstans?
Jag har nog gjort lite allt mjöligt idag, har även vart ute på en promenix med ipod i handen. Någon som har någon ide på ny musik? Akut behov. För tillfället får det bli HairSpray låtarna -.-'. Än så länge...















Bilden ser helt konstig ut, men ni ser i alla fall väskan ; D

M.

Kommentarer
Postat av: SANNA.K

snygg väska! min moster heter också marina, ryskt va? =)

2008-06-29 @ 18:55:50
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men grr, den är MIN! ;D

2008-06-30 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0