Picture day.


 

Go kväll!


 

Min blogg har inte funkat bra alls. -.-'

 

Ännu en dag i solen, skolan gick otroligt segt och klockan tickade på väldigt söligt

Alla lärare börjar smått att snacka betyg med oss, och jag är otroligt nyfiken.

Jag vill höja mig, i vad som helst! Snälla.

Efter skolan blev det ännu en dag med geografi arbetet, men har man ide rikt sällskap så blir det roligare.

Vi satt och åt jordgubbar doppade i choklad, ibland måste man vara lite ego och unna sig något gott när man sitter och pluggar!

Efter att vi vart klara med arbetet så drog vi ut och knäppte en massa fina kort men min new kamera!

Snacka om att vi gjorde flera försökt på att få dom perfekta korten och jag må säga att vi lyckades med en hel del!

Efter en lång runda ute och en massa kort kom vi hem fixa det sista och sen stack S hem.

 

Gick då till systers klass grej, var där i ca 1 timma men stack snabbt därifrån när jag kom på att gossip girl var idag : D

 

Mycket bra.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och redigerar pictures : )

 

Sleep well!

 

 

 

 

 

 

 


Lite bilder from to day

M.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0