" power walk " som min kompis brukar säga.

Good morning sunshines!

Dåliga uppdateringar den senaste tiden men nu är jag back again. För någon dag i alla fall, sen blir det iväg med syster till kusinerna. Hoppas på fint väder så att man kan ta sig ett dopp eller två? Det sägs ju att dom har en liten söt ö där uppe som man kan bada på. Biljetterna är i alla fall bokade nu : D
Pappas kusin och hans tjej åkte tidigt i morse, eller runt 7. Vinkade ett sömnigt hej då och la mig sen i sängen igen.
Och som vanligt klockan 8 så går jag ut and take a walk, fast nu ska syster hänga med plötsligt?
På grund av filmen igår, scary movie 3. Mycket konstig film det där.
Jag vet inte om man kan kalla mig skrämd med lite scary är det nog allt. Syster vart i alla fall rädd.

Får se vad som kan dyka upp idag, tror nog bara det kommer bli dom gamla vanliga sakerna.
Föresten gick jag till Nadias jobb igår och skulle hämta mitt linne som hon hade lånat, snacka om att jag gjorde bort mig totalt för en där borta >_< Jag tror inte att jag har lärt mig att man inte skakar hand med vänster.

Hej med er <3

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0