Roxen.

Syster vaknade och tyckte att åka till sjön var en super ide!
Problemet var bara den att hon inte visste hur vi skulle komma ditt, men eftersom att Marina vet vart det ligger så kom vi ditt på zero sekunder ; D
Vi köpte ballerina kex och festis och satte oss på en fin, fin sten. Massa kort blev det också! (ni ska få se ; DD)
Det är super fint i Ekängen, inge snack om saken. Inte ens så långt att cykla till stan, förutom att det luktar skit hela vägen och soppor, dom har ju en soptipp där ute så det luktar som om man kommit in i ett soprum, jag och syster cyklade för livet när vi kände lukten, och garvade det gjorde vi också.
Med choklad i munnen cyklade vi sen hem. Där man sedan mötte Vely, mycket pinsam historia där... Hon har ju vart på Mallorca så jag har inte sett henne på ett tag, sen när vi åker förbi henne säger min syster: Det där var Vely vet du va?
Jag bah: neeee det e det inte alls, och så vänder jag mig om. Ja jag hade kört förbi henne totalt. Så jag cyklade tillbaka och hälsade på henne. :P
Mycket snäll tjej det där ; D









Mycket bilder blev det visst, och mer finns. Skulle vara föör jobbigt att ladda upp alla tyvärr.

Hoppas ni haft en lika fin förmiddag som jag ^ ^

M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0