Socker saft.


 

Tjosan!

Nu sitter jag här efter en lång varm dag.

Vaknade imorse och kände mig otroligt pep (som jag sa )

Joggingen var det jobbigaste ever, 2 varv runt ån i 30 + är inget jag rekommenderar.

Jag och S stack sen efter helt svettiga hem till mig för att duscha oss fräscha.

Jag har inte duschat i så kalt vatten på länge, och det kändes som ett paradis.

Kom försenat till lektionen, men det är näst sista veckan så jag tror inte det gör något.

Fick reda på betygen: har höjt mig i religion så där har jag VG, yeeah!

Historian är dock G+ det är konstigt jag har sämre betyg i det jag tycker e kul.

Religion är tråkigt så länge historia är kul, knäppt säger jag bara….

 

Efter skolan stack jag och S åter hem till moi för att göra klart geografin.

Efter att det blivit ”klart” så drog vi till stan för att steka lite, satte oss i parken och snacka om livet.

 

M.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0