SOMMARLOV!

Shingeling bloggen!

Så vart det sommarlov!
Vaknade i morse runt 07:30, var tvungen att gå upp så att jag skulle hinna fixa mig. Snacka om stressat!
Efter att kläderna var på och håret fullt med hårsprej så slog klockan 09:35 och jag skyndade mig fram till kyrkan.
Det var att lyssna och le, som jag brukar säga. Log det gjorde vi, tanke på att det är sommarlov, lyssnade gjorde vi dock mindre, Det var mer: " Vad sa hon? " bla bla bla " Ne vad sa hon nu då? "
Efter att ha fått betygen, fått en kram av alla gick vi några stycken till Espresso house. By the way föst gick jag en runda på stan för att hitta presenter till S & N. ; )
Efter fikat stack vi hem till S men "tvingade" sedan iväg N till I....

^  ^

Vi tröttnade sedan att vara hemma och stack ut till stan, gick runt i ett par x antal timmar.
Mötte sedan upp mammi och köpte yterliggare en tröja på MQ, inför kvällen...

Ikväll ska jag ut och ha det trevlig med folk!
Det tycker vi alla förtjänar, en ute kväll på början av Sommarlovet : )


M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0