SunShine come to me

Ohh, jag har "försovit" mig! Jag skulle ju ut och gå tidigt morse.
Jag  vaknade rätt men satte mig upp istället för att gå ut ur sängen så jag somnade sittandes!
Ajja, jag får ta igen det imorgon ; D


Föresten!
Satt igår och kollade på Sex and the City, och jag visste inte att det kunde vara bra. Det är mycket folk som kollar på det men det har ändå inte tilltalat mig alls. Men igår satte jag mig vid tv:n och kolla  på det, ända till klocka 00:00.  Det vart inte ens långtråkigt. Visst den var inte kul heller men gick och kolla på en Onsdags kväll när inget händer.
Så Programmet får lite beröm ändå.
^   _   ^

Hejs Svejs!

M.




Kommentarer
Postat av: cissi

helvete gör du uppe så tidigt, försova?!?!?!

jag vaknade dock tidigare än dig IDAG. men inte i vanliga fall

2008-06-19 @ 12:05:48
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0