Spel?

Ännu en promenad i kvällen.
Min pappa får mig att garva så mycket att tåratna rinner, och det vare sig vi är med familjen eller mitt ute på en öppen gata.

Körde talk man ett tag, ett spel ( på psp ) som handlar om att lära sig språk...
En liten fågel vid namn Max lär ut språken. Mycket söt fågel det där, och mycket svårt spel är det också.
Efter att ha sagt "kan jag få te, snälla" på alla möjliga språk som: Tyska, Franska, Japanska, Engelska, Italienska och Spanska. Nu Hoppas vi på att jag inte glömt något språk nu...
Så tröttnar man efter ett tag, och torr i halsen blir man också!


Nu ska jag inte tråka ut er med spel snack.  ; )

Nu hoppas vi på att Sverige vinner kvällens match!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0