Killen har koll på vad jag har för skor.

Är det höstlov eller sommarlov?

Det blev till att gå till stan och hälsa på Nadia, och hennes rolige arbetskamrat...
Mycket skojiga personer det där, efter att ha snackat lite skulle Nadia tillbaka till jobbet och jag skulle iväg och möta min kära syster. Efter en hel del choklad tog vi en promenad hem.
Och ja nu sitter jag här igen. Ska nog ta och knäppa några kort på vatten kanske?
En kompis vill nämligen att jag ska ta kort på vatten droppar (jag gjorde det en gång, eller två och han blev fascinerad :P)
Så jag ska bli kreativ, sen ska jag nog också sätta mig och spela på min ds eller kanske till och med på psp:n?. hihihi


Hej med er!♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0