" Ja Miki har tagit studenten " :))

Dålig uppdatering I know...

Igår var en mycket trevlig dag:


Åkte till Jönköping för att fira Miki's student, vi kom till dom runt halv 4. Hungriga och glada satt alla och väntade på att dom vuxna skulle äta klart, men efter ett tag så var alla så hungriga så vi satte oss ute på balkongen och åt.
Kött, kött och åter kött serverades. Mycket gott må jag säga :))
Efter att alla var mätta och belåtna satte vi oss åter igen inne nu med kakor och tårta på Tallrikarna .
Fotbollen började och stämningen var på topp, När Spanien sen gjorde mål var det som om alla grät inombords även dom som inte bryr sig ett piss om fotboll. Sverige gjorde mål och människor reste sig upp ur soffan av glädje, föreldrarnas jubel hörs från vardagsrummet. Men dock vann Spanien av ren tur...
Dagen gick och natten kom, när nästan alla sen hade åkt hem så var det bara Jag, syster, M, M, B, W och J kvar.
Vi satte oss på balkongen och "ett glass champagne gick runt mellan folket"
B tog även kort på J:s näsborrar med sin super kamera: Nikon D80 med ett extra objektiv. Jag tror att alla garvade ihjäl men mest gjorde nog B det.
Efter en jätte lång och trevlig dag kom vi hem runt 00:00, somna så fort jag la mig i sängen.


Sing!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0