Vilken kväll!

En super kul kväll igår må jag säga!

Åkte med bussen ut till Roxtuna runt 19.00 tiden, ganska dumma bussar dom där lantbussarna. Man kan inte betala med mobilen ju! -.-' Men dom är i alla fall inte lika dyra som stadsbussarna är! phuu.
I alla fall så gick vi tjejer (A,N,S,J,J) och jag hem till A. Musik på högsta volym och många kort blev tagna.
Senare runt 20.00 tiden gick ut till Roxen, satt och snacka och grilla på en brygga där ute. Massa mygg och äckliga flugor som satte sig fast både på huvud och kropp. Mycket äckligt. Dom grillade Hamburgare och jag la beslag på chips påsen. Senare kom  A och C, pojkarna satt och snackade lite med oss, och tills sist blev det till att köra "jag har inte" eller vad den där otroligt dumma leken heter X'D
Lite fick vi i alla fall veta, eller hur?
Senare doppade sig några i vattnet efter många nej, oj, och men. Kalt verkade det vara. Med darrande kroppar och blå läppar satt dom sig på bryggan för att åter igen "snacka"
Nu när jag tänker efter så, vad gjorde vi egentligen? Tiden gick fort och runt 23.30 började vi åka hem.
Först lämnade vi av N hemma hos S. Så runt 00.00 var jag i alla fall hemma.
Kul dag var det, mycket mycket kul! men så kall så kall natt.



Idag vart det till att gå på stan med mammis, köpte en skjorta som jag troligt viss kommer åka upp till Kusiner med.
Tycker om knapparna så otroligt mycket. Har nu i uppgift att köpa en bikini till mig själv. Akut!
Letar också efter en blommig klänning, men den perfekta klänningen verkar inte finnas någonstans. Det ska helst inte vara volanger på den. Vilket det finns på dom allra flesta.
Vi fika och hade det trevligt i alla fall. Senare ikväll så skulle jag även idag vara ute och ha det skoj, men så blev det inte för mig. Familjen hade andra planer så denna kvällen får vi ta igen någon gång tjejer!
Nu har jag och syster också biljetter tur och retur till kusiner, ser fram emot det! Deras Båt kanske vi även får se och åka på. Vi får i alla fall hoppas på det!

Hej med er sötisar!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0