She's a little bit "falsk" som vissa säger...


Sverige leder och familjen är över glada.

Sitter och tänker på vad jag egentligen tänkte på när jag sa att jag tyckte att han var si för att jag tyckte om honom så?
Jag var såg mellan fingrarna, jag var stupid.

hon vet för mycket om mig, jag tycker inte om det.
Sorry,

jag sitter och har ont i mitt öga, antingen är det vinden som leker med mig eller om jag verkligen har något i mitt öga...
Ska gå och lägga mig snart, soon.
Det är konstigt men jag är helt avslappnad, jag läser vissa saker som jag egentligen borde hoppa över.
För min skull.
Men just nu känns det helt menings löst att ens orka tänka!
Jag menar, vem skulle orka ta sin tid på dom/henne/han eller oss?

Jag har ett år kvar that's what matter. 

Jag önkar er alla en god natt sömn ^ ^

M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0