Materiallist?

Mycket trevlig kväll må jag säga!

Tyskland verkar slå Portugal stort.

Satt precis nyss och åt jasmin ris med creme fraiche  från arla, det godaste jag vet? Jo det kan man nog säga ^  ^
Satt och garva åt mamma som berättade om att en man som ville jobba med surfing, här i Sverige!
Jag menar, visst vi har ju ån men inge mer X'D ae alla brast ut i gap skratt när hon berättade.
Har även kört F1 Grand prix på psp, och har faktiskt slagit alla på spelet :I! Till er som har spelet (eller ett anat bil spel)kör spelet när du  sitter i en bil på en motorväg (i Tyskland får man som mest känsla, när man har som tråkigast) så ska ni få se hur läskigt det e, det känns som om man verkligen kör den där bilen på skärmen!
Usch så kul det kan vara med spel. Har inte kört något på ett halv år eller mer, så känns som om man har glömt allt.
Ska nog ta och köpa mig ett wii också,  tids nog : )
Kan nog bli riktigt kul när man har kompisar eller släkt som hälsar på?
Efter sommarens alla shopping turer så ska det bli av ; D

Jag är nog lite materialist, jag måste tyvärr erkänna det. Tycker jag om en sak så har jag den i sinom tid. Allt är nog min underbara pappas fel, det e han och jag som e grymt intresserade om alla möjliga spel konsoler. En grabb/tönt grej?
ABSOLUT NEJ!

Hej med er!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0