Så är det när man lägger beslag på sin syrras dator

Så sweet!


Våran släkt på pappas sida är sig alla lika!

Snällt och otroligt sött par det där!

Vaknade runt 8 för att egentligen gå ut, men det bara tog stop när jag reste mig upp. Väckte min syster och vi tillbringade morgonen framför hennes dator. Mycket man kan hitta på Internet hu?
Något jag vill lära mig är att Illustrera, det är så fint! Men det kommer ta minst 5000 år innan jag orkar lära mig -.-'
Någon gång i tiden ska jag banne mig lära mig!
Var tidigare idag även på Nadias jobb för att låna henne ett linne. Det var smock fullt där och hon skulle jobba så jag drog hem och åt.
Gästerna är nu ute och kollar sig runt i våran lilla stad, finns nog inte mycket att se...

Ska nog dra mig från denna dator, vågar inte riktigt sätta på min dator eftersom att den ligger mitt i hela röran. Den får vänta någon dag till.

Hej med er sötisar!

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0