Varför inte vara lite barnslig? ^ _ ^

You make it hard to smile because you make it hard to breath.

Tillbaka till bloggen, det är konstigt men jag bara känner för att skriva hela tiden.
Mycket frestande, att sätta sig och skriva världens längsta inlägg. Men om vad?
Jag satt mig med kameran och knäppte några kort, jag blev inte nöjd men jag älskar min kamera ändå.
Den är bättre och bättre för varje kort, och jag kan inte fatta att jag tyckte att min lilla digital kamera med 6 megapixlar var bra!
Jag testade att jämföra kort på samma föremål men från olika kameror, ni anar inte vilken skillnad det e!
Helt otroligt, och alla människor som tyckte min lilla plutt till kamera tog bra kort... visst, den är inte gammal men den är inte alls så bra som my new love systemkamera!



Satt förresten och spelade sims precis!
Jag menar, sims???
Marina spelar sims??
Efter typ 100000 år, jag kommer ihåg när jag älskade spelet. Tiden går otroligt fort när man spelar, satte mig med det typ vid 10:00 och slutade spela 12:00 och ändå kändes det som om det gått högst 30 minuter...
Jag kommer ihåg när man var "liten" och alla köpte sims, det pratades och pratades och pratades om vad allas sims gubbar jobbade, åt och drack.

Ibland får man faktiskt vara barnslig, Why not liksom?

Inte sant?


M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0