Väska?!

Det luktar vatten melon, men jag har ingen vatten melon! : O
Jag som e så sugen...

En mini tripp till stan blev det, skulle kolla lite saker. Men så fort jag var i stan märkte jag att jag bara hade kastat på mig kläder och gått ut, med rufsigt hår och inget smink. Jag vet, det låter väldigt "fjortis" men problemet är den att jag ser ut som att vara 13 igen och inte 15 -.-'
Inte en vacker syn, och tänk om någon bara skulle komma och se mig såhär? Den skulle säkert få en chock..
Nu överdriver jag stort,
vi säger att jag saknade mitt rum istället!
Solen tittar i alla fall fram genom molnen, men det kunde ha varit bättre.
Höst är vad det här är, gick ju ut med jacka och allt!
Tillbaks till det att jag skulle kolla lite på saker i stan: det var skärpet jag pratade om igår, mitt sökande fortsätter.
Sen efter en liten väska (jag ska följa trenden), men jag är liiite skeptiskt till dom där små väskorna: vart ska jag få plats med kameran!!? Så en liten väska, måste fundera på det också... förutom att jag inte har hittat någon som jag tycker om, så överlever jag.
Någonstans som jag ej har letat på är i garderoben, mamma har en massa väskor!
Kanske hittar man en eller ett annat fynd?
Jag får gå och se efter : D

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0