3 Dagar med snö...?

Snön är kvar.

Skola idag,
Jag orkar inte tänka länge, orkar inte bry mig om personerna jag tror så mycket på en dag bara kommer att lämna mig. Det bara är så, om jag hela tiden ska bry mig, kommer jag ha ett liv då?
Jag vet att jag innerst inne bryr mig, men vad ska man säga?
Be på sina bara knän att dom ska komma tillbaka?
Det enda jag säga är Tack för allt. 
<'3



Vi fick tillbaka engelska provet idag, och gissa.... jag fick MVG!
Jag som trodde att jag skulle få G- men neeej Marina klarade MVG!
Föst när jag fick provet så trodde jag inte mina ögon... men det var så sant.
Får se hur det gick med matte provet som gjordes idag... vet inte vad jag tyckte om det....
Kändes ganska osäkert, men man vet ju aldrig oväntade saker kan hända.

Ha det bra, ♥

Marina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0