A sunny Day

God dag!

Var på stan idag och köpte en jacka på JC riktigt fin är den : ) Svart ganska kort.
Hitta en klocka Calvin Kalin. Tycker verkligen om den, men eftersom att jag åker utomlands i sommar så köper jag en ditt jag åker ^ ^ 

Jag vill också rekommendera en mascara:
MaxFactor:
Masterpiece Beyond Length.
Den har två färger. jag använder bara den svarta men jag har den med svart och silver/blå.
Jag tycker den är otroligt bra.. Fast jag kan egentligen använda vilken mascara som helst mina ögon fransar är som "draperier" för ögonen som en del brukar säga : P
Men jag tror att dom senaste MaxFactors mascaror e bra!


Kanske värt att testa. ; )

Ha en trevlig dag ♥

Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0