FÖRLÅT.

No more surprises now.

Det som är gjort är gjort, nu är det bara för mig att börja om från början igen.
Sudda och göra om hur mycket jag än skriker och gråter om att inte få göra.
Det var ju bra? Eller var det skit?
Vad tror egetligen människor?
Att jag är så dum att jag inte klarar mig själv?
HA jag kan skratta er rätt upp i ansiktet för så är det inte!
Om ni bara visste vem jag egentligen är.



INGET, inget är ditt fel.
Det är jag som byggt upp det här och jag som ska bygga ner det också.
´Så är det, så tar du på dig skulden eller ansvaret gör du fel, det ska inte vara så.
Du kan få allt, Du har egen vilja och självförtroende.
Det var jag som gjorde det jag gjorde. Det är jag som är den jag är och måste ändra på det.
Måste jag säga mer?

förlåt. förlåt för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0