God morning.

God morgon!

ska nog dra mig till skolan snart.. men inte än ^ ^

Ville bara säga att...
Varför vill människor vara smala?
"kroppen ser bra ut" E det verkligen så bra att varenda ben i kroppen ska synas?
" man kan ta på sig vad som helst " Nej, det finns kläder som e way to big och byxor ska vi inte snacka om... vill man verkligen köpa byxor på barnavdelningen?
Jag ska egentligen inte säga något eftersom att jag själv e underviktig...
Men jag vill att människor ska veta att det e inte kul att vara det!
Alla tjatar om att jag ska äta.. och visst jag äter! men det e inte så lätt... man går inte upp i vikt av en pizza... ?
Jag har alltid varit smal och kommer alltid vara det : / kan inte hjälpa det...
Men ni andra som har perfekt storlek vill jag bara säga keep it! ändra dig inte bara för att kändisar går runt och e super smala... m.m.

Keep the normal weight  ♥

marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0