" Kan han inte bara bli ful?"

Jag var ute en liten sväng i snön..
Vet inte, det var kalt och jag ville hem så det blev en mini runda.
Skulle ha köpt choklad... ( me love choklad ^ ^ )
Men jag vet inte vad det blev av det, jag bara mår illa vill inte ha mer mat.
Jag ska plugga.. ja vet, men jag bara orkar inte.

Jag bara vet inte vad jag ska ta mig till.

 SnoW.

Jag vet inte varför jag inte kan sluta kolla på dig eller prata om dig.
Folk tröttnar jag vet men det är som om min hjärna bara kör samma saker hela tiden.
" han är bara föör snygg"
" Kan han inte bara bli ful?"
"Såg du inte idag eller?"
Jag måste sluta och det snart, annars går jag för långt.

jag ursäktar mig till alla som jag tröttat ut med allt tjat.

Have a nice day ♥

Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0