LångFredag.

Klockan är 15.15.

Vaknade imorse 11.30 så känner mig hur utvilad som helst.
Det snöar också, hade hoppas på att gårdagens sol skulle hålla i sig nu i ett par månader.
Men jag tror att det var lite för mycket begärt så ja snön kom tillbaka.
Var på stan en mini sväng, helt tomt... antingen sover folk eller så har dom bara bättre saker för sig.

Det har ju gått ett par månader nu, han kan väll inte minnas fortfarande??
Eller jag kanske har fel, han kanske är en sådan som kommer ihåg varenda liten detalj.
Sådan som jag.

Jag har totalt fastnat för pösiga kläder, jag vet inte varför, det kom bara så plötsligt.
Plötsligt ska allt vara pösigt. Eller kanske inte byxor då men tröjorna och jackorna i alla fall.
Jag hitta en jätte fint linne på monki idag och jag tror att jag ska köpa det.
Skulle passa fint, fint till min nya cardigan.
Får se om det kommer med på inköps listan ^ ^
Jag tog min mammas jacka idag, som hon köpte för x antal år sen.
Jätte pösig nästan en regnjacka X'D men det ser inte ut som en regnjacka om man har rätt kläder på sig.
Inte ens min syster tyckte den var ful, så ja jag tror att jag tycker om den : )
Har ju köpt en jacka men den är väldigt vår jacka och just nu snöar det så.... ja vill tyvärr inte frysa.
Så den jackan kommer jag använda typ i sommar : P
Men bättre sen än aldrig.

Have it good. ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0