Lika spinkig som en pinne och dricker blå mjölk.

I'm not sad only confused.

Back
Home, snön har inte avtagit och nu är det helt vitt ute! vill inte ha snö.
Blöta kläder och krulligt hår.. kan det bli värre?
Men dagen var bättre än vad jag hade trott... fick ett underbart VG på franskaprovet och till det säger vi LYCKA.
Hade 105/125, tror jag... 116 var MVG så om jag hade sattit en massa små fel så hade jag klarat... men nu är det som det är och jag är konstigt nog nöjd. : )
Franska provet avklarat nu är det bara matte provet kvar och sen är det påsklov ^ ^
Men tror att jag ska dra mig från datorn... (samhällskunskapen väntar fortfarande!!!!)

Ha det bra ♥

Marina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0