Monday.

Måndag:

Skolan gick otroligt bra... ganska få lektioner, men franskan fick ett plus i kanten idag för en ganska lärorik lektion!
Ska nog plugga franska snart måste kunna allt idag har jag bestämt... men det kommer inte hålla X'D antingen kommer jag dras till datorn som alltid eller så kommer jag ha på musik på högsta volym så att jag glömmer att jag ska plugga franska.. men ja, vi får se hur det går   ^ ^

Vi snacka om drömmar idag.. när vi gick från idrotten.. jag och några tjejor till.
Jag vet inte men jag kommer ihåg när jag var liten så var det som om jag aldrig glömde vad jag drömt och jag kommer ihåg drömmarna än idag. Men nu förtiden kommer jag inte ihåg alls vad jag drömmer.. och jag drömmer inget speciellt heller.
Det var lite läskigt här om dagen i och för sig  då jag drömde saker som båda hade hänt i verkligenheten och saker som inte var sant, så det var l i t e svårt att skilja på dröm och verklighet... 

Ha det bra ♥

Marina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0