På håll ser jag hur du ler.

You can stand under my umbrella.

Snön håller på att smälta och jag är Glad.
Matte prov imorron, jag vill inte : (
Men, men... får vara glad att jag ens fattar det här : P
Ganska bra dag idag... om jag ska vara ärlig : D
Visst kunde den varit brätte men det går för tillfället ^

Man får ta dagarna som dom kommer.


Mycket ljusa byxor säljs i affärerna,  I like it.
Jag tycker om ett par levi's byxor som är ljusa, inte dom ljusaste men nästan... finns på MQ. ^ ^
Men än så länge håller jag mig till mörka byxor (förutom mina ljusa typ grå fornarina jeans .)
Något jag aldrig använder är mjukis byxor i skolan!
Till sommaren blir det säkert ett inköp av ett par ljusa byxor : )

Jag vet inte varför men jag har kommit ifrån mörka färger på kläder, nu gäller ljusa kläder för hela slanten.
Cardigan i svart funkar och detaljer på kläder men att vara svart eller grå från topp till tå funkar inte på mig.
En del passar i det verkligen jätte bra.
 Men jag ser ut som en... jag vet inte vad.
Ne jag känner mig gladare också i ljusa kläder ^ ^

Have it good ♥

Marina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0