Så mycket snö kan det väll inte vara... Eller?

Det här är helt otroligt! Det är så mycket snö så dom har kommit med en snö skopa grej... jag vet inte vad det heter.. men det är i alla fall en sådan som tar bort snö!
Hallå, så mycket snö kan det väll inte vara... eller? : S
Dom skrämmer mig, jag som trodde att dom skulle sopa bort alla små stenar från vägarna snart så att man kunde använda sina nya skor.. men såklart så ska det snöa precis då!
Är allt emot mig just nu?
 
Melodifestivalen spelas om och om igen på radio så jag skulle vilja slå sönder hela apparaten

Mitt tjat om att jag inte har börjat göra samhällskunskapen är borta nu, för jag började precis.. men det varade inte så länge.. >-<


Men ska gå och göra matte ^ ^

Ha det bra ♥

Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0