Saturday.

Känns som om jag ska flytta.

Har köpt en ny säng (jag får hålla tummarna att min madrass passar till den) annars åker den tillbaka till IKEA.
Och det vill vi inte!
Har köpt kuddar och nya gardiner också så bort med mina blommiga gardiner och in med nya vita ^ ^ 
Så en liten remake i mitt rum händer just nu : P

Har haft en allmän rolig dag.

Fast det jag irritera mig på just nu är allt damm!
Asså jag dammsuger typ 100 ggr men ändå kommer allt damm tillbaka lika fort som det var borta
-.-'
Inte kul alls.
Ska nog köpa en ny kruka till min blomma också nu när jag tänker efter.

Har inte hunnit med någon matte plugg än.. men jag hoppas att det kommer snart.
Måste plugga!

Solen är föresten här! Helt underbart ^

Ha det bra ♥

Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0