STUDIEDAG!

Japps så vart det studiedag : )
visst typ det jag har planerat idag e bara att plugga : P men det får väll räcka.
får räkna detta som en extra dag ^ ^
på tal om räkna jag fick en matte kick igår vid 23:00 satt och räkna ett helt kapitel (i och för sig det enklaste, men det gör inte.. lite repetition skadar ingen ^ ^ )
Jag vet inte varför men jag tycker om att göra matte på kvällen.. hatar mornar då man måste gå upp och repetera bara för att man har prov då är det som om man har glömt allt..
Men om kvällarna e det som om man kan "allt". 

Får se vad jag hittar på mer idag  : D 

Ha det bra så länge ♥

Marina.  


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

God morgon =)
Var med och tävla i min blogg, ha en fin dag!

2008-03-12 @ 10:01:29
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0