Sunday

Vaknade 11.30 och solen sken ute

Har nog inte hänt så mycket idag, har varit och handlat mat som jag hatar men hade inget bättre för mig, så det blev till att följa med familjen. : )
Ganska fint väder ute, det vill säga om man kollar ut ifrån ett fönster.... men om man går ut så fryser man "ihjäl".

Jag har funderat lite på frisyrer...
Är det modärnt med lokigt hår eller rakt??
Jag tycker inte om när det är mittemellan det är sällan människor passar i det, men jag beundrar verkligen dom som har hår för allt.
Själv har jag riikigt krulligt hår på sommaren men på vintern blir det lite konstigt...
Ne jag tycker antingen om att platta håret (som förstör håret otroligt mycket! så till dom som har rakt hår säger jag bara: platta inte håret, var nöjd med det du har!!)
Eller att fläta håret innan man ska sova och sedan nästa dag ta ut flätorna så har man fint hår på morgonen.
Att fläta håret är mindre skadligt för håret och faktiskt ganska fint. (bra till dåliga väder för dom som får krull hår när det regnar ; ) )
Lite funderingar bara... ^ ^

Ha en trevlig dag ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0