Tuesday.

God dag!

Kom precis hem från skolan ^
Riktigt trevlig dag idag inte sant?  : D
Blev klar med prao uppsatsen på svenskan.. vi får se hur det kommer gå.
Sen Har jag franskan kvar... prov på Torsdag och jag har bestämt mig för att det göra det bra! : )
Ska nog också göra samhällskunskapen och matten också om jag hinner... eller så gör jag det imorron.
Vi får se.
Det var något bra med dagen så jag är otroligt glad ^ ^

Mitt vita linne från MQ har gått sönder >.<
Jag köpte det för 149 kr och nu e det sönder... snacka om bra kvalité!
Antingen är det jag som drar i dom så ofta (det är nog så) eller är det för att dom bara går sönder..
Aj ja jag överlever : )

By the Way: Gossip girl idag!!! ^ ^

Ha en riktigt trevlig dag!! ♥


Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0