Varför inte bara köra sitt eget race?

Är det egentligen så vikigt att se bra ut?

ja menar man kollar på kändisar, designer och ser dom som en mode ikon... eller hur ligger det till...
tjejer gör dig fina för killar och killar gör sig fina för tjejer. Det kan jag inte neka .... men ska man verkligen följa modetrenden hela tin?
varför inte bara köra sitt eget race..
Men jag ska inte säga att jag inte kollar i tidningar och kollar vad som e modernt och inte... jag gör det och kommer alltid att göra, men det fins en del grejer som jag aldrig skulle kunna ta på mig: utsvängda byxor. väldigt modernt i år... men inte alls min still. så det blir ett nej till det..
Men dom nya jackorna som kommit in (dom lite längre) dom tycker jag faktiskt lite om... hitta en i MQ, Bondelid. : )
den  e lång och blå ganska dålig förklaring... :  P men den tycker jag om ^ ^

Ha det gött.

Marina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0