Varför måste han ha Puppy eyes?

Lov!

Det
är konstigt att Torsdagar är himmla trevliga!!!
Idag har det varit en sådan dag då man bara vill skrika av glädje, solen är mitt på himmlen och trevliga människor.
Ingen vinst på påskvandringen, men trevligt var det i alla fall, förutom att endel killar kasta snöbollar på en så man typ var tvungen att gå och gömma sig, men som tur så har man dunjacka så man känner "inget" (säger vi : D)
Asså lycka säger jag bara, jag fick ett VG på matten!!! Jag är överlycklig.... hade ingen anning att det skulle gå så bra ^ ^ 

Varför måste han ha så fina ögon?

 


Dom har öppnat monki i stan!!
Till det säger vi ett stort TACK.
Massa snygga kläder för ett otroligt billigt pris, kan det bli bättre?
Nu har dom bara Zara kvar att öppna.... hoppas affären kommer snart!
Men vi får se..

Ha en JÄTTE trevlig dag ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0