wednesday.

Det blev att gå till stan med SzeSze & Nadia idag : D

Först gick jag på stan med SzeSze typ i någon timma (SzeSze hitta sötaste tröjan ^ ^ )
Sen gick vi och "fika" vi drack någon riiktigt gott.. men det blev liiite tjatigt efter ett tag...
Sen efter det så kom Nadia till stan och så gick vi lite för hon skulle hitta en tröja som hon ska ha imorron på "Balen" (alla nior ska dansa) i alla fall.. det var liite svårt att hitta en tröja så vi gick och åt och snacka : )
God, God mat var det.. typ Ost filé a la Anna-Daniel X'D
Ne skoja det var oxfilé med klyft potatis, rikigt gott ska jag säga!!! ^ ^

Föresten kom och tänka på att höga midjor är riikigt populärt nu för tiden!
ska jag vara ärlig jag tycker inte det e särskilt bekvämt och jag passar lite sådär i det... men jag tycker det är rikigt fränt på andra!
Så det är något man kan kolla in ; )

Ha en bra Kväll ♥


Marina.


Kommentarer
Postat av: cissi

hmm jag passar heller inte i hög midja, eller mjaa jag vet inte

2008-03-12 @ 20:05:11
URL: http://greenberry.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0